heinäkuuta 31, 2023

Aurevoir Nice, bonsoir Antibes

Aloitettiin sunnuntai aamupalalla samassa ihanassa paikassa, kun torstaina (Cafe Fino) - siellä kun oli niin herkulliset avokado toastit. Aamupalan jälkeen Markus lähti hakemaan meidän vuokra-autoa ja menin itse pakkaamaan loput tavarat hotellille. Suunnattiin ensimmäisenä Ezen kylään, laitettiin auto parkkiin ja lähdettiin kiipeämään rappusia pitkin itse kylään. Siellä kierrettiin jonkun aikaa kapeilla kujilla ja ihastelitiin kauniita näkymiä. Ezen jälkeen ajettiin Saint-Jean-Cap-Ferratiin ja söimme lounaan kivassa ravintolassa rannassa. Kello oli jo aika paljon, mutta halusimme silti käydä vielä Villa Ephrussi de Rotschieldissä ennen lähtöä meidän toiseen majapaikkaan Antibesiin. Ja oli kyllä niin sen arvoista, niin upea ja mielenkiintoinen paikka. Antibesiin ja aivan ihanaan La Jabotteen saavutiin vasta kuuden aikoihin. Saatiin omistajalta Natalielta niin lämmin vastaanotto ja yhdet brittiläiset vieraat toivottivat meidät tervetulleeksi paratiisiin. Ja sellaiseksi tätä paikkaa voi kyllä kutsua. Niin nättiä, ihania yksityiskohtia, todella siistiä ja ennen kaikkea ihana omistaja. Illalla menimme hänen suosittelemaan Chez Mô -nimiseen kalaravintolaan ja oli oikein hyvää (syötiin sushia).