huhtikuuta 17, 2014

Shopping spree

E tillbaka på hotellet efter 9 timmars promenerande. Som tur sken solen idag, så var int riktigt lika kallt som igår :-) Började dan me moronmål på Starbucks o tog efter det metron till fd world trade center. Spenderade ett par timmar på Century 21, men gjorde int så många fynd (strumpisar, en underklänning, ett bälte o en träningstopp). Promenerade efter det till Soho där jag blev resten av dan. Skulle luncha på Cafe Miro (har blivit lite av en tradition) men när jag äntligen hungrig o med lite trötta fötter kom dit, så fanns det int mer :-( Blev istället sushi o en minisallad på Dean & Deluca. Inge fel me det, men där fanns bara ståplatser...o ingen toa. Gick efter lunchen ännu lite i butiker innan jag satt ner mig på ett café för att vila fötterna en stund. Promenerade sen ännu till Washington square park o tog sen metron tillbaka till hotellet. Nu väntar jag på att Mari (en kompis som e här samtidigt) ska messa o meddela mig the plans of the night :-) Kram!
Frukost på Starbucks
Freedom Tower där WTC tidigare fanns
34F = 1C
Lunch
Kaffepaus
Washington Square Garden

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti